Internetlöst

Vårat trådlösa internet är mestadelst trådlöst utan internet... Därav min totala bloggfrånvaro.

Här har det hänt lite sen sist. Igår var det tillexempel den absolut mest händelserikaste dagen på länge  - och alla händelser var bra händelser. Idag är däremot en händleselös dag och alla få saker som hänt har varit dåliga. Typ.

Så fredag den (vad det nu var för datum igår) var den bästa på länge.
1. Jag är fortsatt sjukskriven fram till bäbisen vill komma ut.
2. Jag får pengar av a-kassan - dom har äntligen bestämt sig!
3. Min mammapeng kommer att beräknas på det mesta jag tjänat nångång!
4. Jag mådde bra hela dagen.
5. Jag hade massor av ork och grejjade i förrådet, tvättade och fixade här hemma
6. Jag blev bjuden på mat och sälskap i Burvik
7. Jag körde inte av vägen eller på någon älg på hela vägen hem
8. Jag skrattade så mkt så jag har ont i magen idag!

Och precis just nu känner jag att jag inte behöver berätta om den här värdelösa dagen. Jag ska gå och tjura i nåt hörn istället, och snart är det förhoppningsvis en ny dag som inte  - ens om den anstränger sig - kan bli lika kass som den här! Dessutom får jag träffa Inah imogon!

Förresten, en fråga: Imorgon är det farsdag och frågan är; Ska Mårten få någon farsdagspresent? Är han pappa fast bäbisen inte kommit ut ännu?

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hmmm, hur konstigt det än kan låta så funderade jag på det där själv för nån dag sen. Av någon anledning. Vet inte varför. Men tyvärr kom jag inte fram till så mycket...men rent spontant, kanske det! : ) Känner du dig hjälpt av detta? :) Sov gott!

Postat av: Kicki

Julkort imorrn (alltså söndag?) kan bli knepigt. Eller jag vet inte. Jag har för mig att Johan pratade om att vi hade planerat nåt med Jocke o Linda, men just nu känner jag mig lite osäker på hur det var. Nej vänta, jags kulle hjälpa mamma med att framkalla kort. vart var det du hade framkallat 100 bilder gratis? Oj jag är visst lite trötter, bäst att sova så kan jag tänka klart imorrn. Kan inte du ringa mig nån gång efter tolv på jobbet så får vi pratas vid då.... då jag fått ordning på hur morgondagen var planerad..... :) God natt

2007-11-10 @ 23:37:10
URL: http://nifty.blogg.se
Postat av: Jenny

Du kan ju ge han en kombinerad pappa och namnsdagspresent idag vettja ;-)

2007-11-11 @ 08:31:06
URL: http://trulle83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback