Lotus

har det inte lätt nuförtiden Igår frost och idag så blåsigt så jag trodde att han skulle lyfta när han gjorde små glädjeskutt på gräset. Han kom in snabbt idag med. Var ute kanske 3 minuter... Jag förstår honom.

Idag har jag beställt foton hos nån sån här fotoframkallningssida på nätet. Har aldrig gjort såt förut och det tog jättelång tid! Men om några dagar bör jag ha nästan 200 bilder i min brevlåda och för detta betala 111 kronor. Känns helt okej. Längtar!

Igår gjorde jag två saker. Dels var vi till sjukhuset och kollade in bäbisen - den mår fortfarande bra och skuttar omkring och är glad... och stor! Sen for jag till min farmor där min skånefaster var och hälsade på. Mycket trevligt. Sen var det dags för hemfärd och middag - ja, först hann jag med att prata oförskämt länge i telefon med min Jenny - men efter middan vart det totalt tvärstopp. Skulle iväg till stan en sväng, men somnade i soffan och vaknade halv tio! Fika, å sen var det bara att krypa isäng... Nää, man kan konstatera att man inte riktigt är på topp när det kommer till att orka saker!

Fick en mycket glad nyhet igår. Min skånekompis Jimmi ska bli pappa! Hipp och hurra! Deras bäbis vill komma ut i April, så nu måste det nog bli en skånesemester i sommar också!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja men gud vi fick ju mycket mer än det där. Kortet tog jag när jag just hade sett att det hade börjat snöa. Nu är ju allt borta :-(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback