Jujutsuns vara eller inte vara

För den som undrar så kommer här en redogörelse för min framfart i dojon , eller snarare bristen av densamma...

Bestämde mej för att försöka jutsa igen

Gick hur bra som helst och var så roligt så jag inte visste hur jag skulle bära mej åt för att inte bara le hela tiden

Tränade några gånger och det blev bara bättre

Vaknade en söndagmorgon med så sjukt ont i nacken att jag ville dö eller döda....

Vilade i en vecka.

Blev inte så mycket bättre.

Vilade en vecka till.

Började sjunga i kör och övningarna krockade med träningstiderna

En månad senare har jag fortfarande stelhet i nacken och nu är terminen i princip slut

Nu är körandet slut

Terminsuppehållet är fyra träningar bort....

Jag har inte betalt medlemsavgift

Jag tänker inte betala medlemsavgift för att träna kanske sammanlagt sju träningar



Efter nyår är jutsuframtiden osäker.
Jag börjar jobba heltid och även om jag prioriterar bort min dotter på dagtid till förmån för pengar  så är jag inte så säker på att jag kommer att prioritera jutsun före henne på kvällstid...

Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback