skulle blogga

men började kolla på kort från året som gått. Jag vet inte vad jag gjort för fantastiskt för att förtjäna en så söt och underbar dotter, men hon är verkligen fantastisk på alla sätt och vis.


Nu till något helt annat.
Julstjärnor.
Jag gillar julstjärnor.
jättemycket.
Har just nu fyra stycken och tycker jättemycke om allihopa.
Vilken gillar du bäst?

1


2


3


4


tyck till - får se om vi tycker lika... jag har liksom en favorit... förstoss ;)


Har förövrigt börjat fixa inför lillans ettårsdag


Dessa är nu dekorerade med rosa kristyr och de blev riktigt söta!

Kommentarer
Postat av: Therese

1:an & 3:an va finast!!! Jag tycker oxå om, men om sladden och lampan inte följer med är det svårt att köpa till så att det blir bra.

Syns sen. Imorgon flyger vi...

Postat av: Jenny

Jag tyckte bäst om nr 2. Var som så enormt julig.(säger hon som inte har nått rött julpynt;-)Jag gissar på att nr 3 är din favvo :-D

Visst ses vi i morrn? Jag har fått barnledigt fram till kl 18 i morrn vilket betyder NO STRESS från min sida den här gången :-D

Kram kram

2008-12-04 @ 20:23:47
Postat av: Matina Almgren

jag tycker helt klart bäst om nr 1 tror jag iaf, men är ju kluven för jag gillar ju oxå julstjärnor skarpt, alla är fina. var har du hittat nr 4?

2008-12-08 @ 23:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback