onsdagstankar

Gårdagen var inte på något sätt en vanlig födelsedag. Typisk Sandrafödelsedag brukar innehålla:
Våfflor
Paket
Släktingar
Tårta
Fika

Inget av detta hände igår...

Däremot blev jag bortbjuden på fika och promenad och jag och Mårten for och åt på restaurang Viking. Neela fick följa med och hon skötte sig helt okej. Inte jättenöjd och inte det minsta sovande (som jag hade planerat) men inte tokskrikig heller. God var maten iallafall, tillockmed MYCKET god mat. Hyrde en film på vägen hem men tyvärr blev jag överfallen av en förlamande trötthet och somnade ifrån både film, sambo och barn...

Idag ska jag och mamma på stan och jag ska handla och mamma ska betala! Mycket trevlig form av shopping. Absolut en perfekt födelsedagspresent. Såg att INVIT hade utförsäljning... så praktiskt! Mamma ska även bjuda på lunch på valfri restaurang - mycket restauranger för mej nuförtiden... nästa vecka vill jag nog införa nån sorts smalåtgärd... - jag tror att jag vill äta på statt.

Neela har ett overallsproblem idag. Hon har kräkits i båda sina overaller... Jag tror att vi löser det hela med fleecedress och varm sovsäck.

  Sandra i Linköping... som det brukar va till påsk... men inte i år...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glasses Bossbar kanske? hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback