Mazda 6



Det finns en bil. Bilen är röd. Med glitter (ja, jag vet att det heter metallic och i det här fallet tillochmed pearl , men det betyder glitter och ser ut som läppstft med läppglans på och det är så förbaskat snyggt). Iallafall så står den här bilen just nu och är förfärligt lessen på Gustavssons bil, för det är ingen som vill äga den. Om man (läs jag) ger några ynka tusenlappar (läs 144 stycken) till Håkan på Gustavssons så kommer Håkan, Bilen, Sandra, Neela och Mårten att bli mycket glada. Tänk 5 Lyckliga på en enda liten handling. Problemet var bara att 144 tusenlappar inte bor i min börs... i den bor det för tillfället noll tusenlappar. Det suger ju!! Inga tusenlappar = ingen glädje. För nån endaste en. Jag hatar pengar!

Kommentarer
Postat av: Emsie

Håller med, pengar är verkligen värdelöst.. eller, egentligen inte, hade man mycket pengar så :-) Kul att drömma, vi drömmer också om en ny bil men det blir nog inte än på lääänge

Kul att byta färg på huset, vi ska köra på samma gamla för enkelhetens skull

2008-05-22 @ 12:31:53
Postat av: Kicki

Pengar är ett ständigt brydderi. En klen tröst är att man förmodligen bekymrar sig om pengar även när man har mycket av dom. Se på min chef, han gör inte annat trots att han har Många pengar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback