SKOLAVSLUTNING!

I måndags blev jag färdig med skolarbetet som jag slitit med under hösten. alltså det som skulle varit klart våren 2004... Jag vet , det är skrämmande länge sedan.

Våren 2004 var den våren jag skulle lämna in en portfolio med uppgifter om kommunikation och konflikthantering... Våren 2004 var också den våren jag och Måretn inte kunde varken kommunicera eller konflikthntera och varje försök till kommunikation skulle behövt en medlare eller något sorts vapen. Mycket blev sagt, men inget blev hört och trots det blev minst två hjärtan ledsna.

Om någon då berättat för mig att jag lagom till advent 2008 skulle fira min och Mårtens gemensamma dotters ettårsdag, i vårt gemensamma hus och med en examensbevis på ingående... jaa... jag vet inte vad jag skulle gjort, men jag tror att jag skulle tvivlat på sanningshalten i det påståendet... Men se som det blev. Så himla tur att man inte kan se framtiden för det är ju genom att leva i nutiden och lära av dåtiden som framtiden har en chans...

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS!!! Härliga tider, såå skönt att slippa ha det hängande över dig!

Postat av: Therese

Grattis!!!!! Äntligen. Du har fixat det! Stor kram på dig från mig! Skönt att ni mår bättre, kräkas är aldrig bra, fy, skicka det inte hitåt...

2008-11-27 @ 15:18:53
URL: http://theresebodan.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hurra hurra hurra hurra! :) Världens bästa Sandra har klarat biffen! :)

2008-11-27 @ 17:24:45
URL: http://nifty.blogg.se/
Postat av: Matina Almgren

Grattis!!!

Allt handlar om att bestämma sig...(2004)

2008-11-28 @ 00:25:57
Postat av: Kicki

Piteå har en pysselaffär som bor nästan granne med Jocke och Linda! Jag är inte alls avundsjuk! :) Men vid närmare eftertanke så vet jag inte om mina finanser är starka nog att bo så nära en pysselaffär....

2008-12-01 @ 17:04:11
URL: http://nifty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback