jag drömmer om...

en amningsperiod utan mjölkstockningar, svampangrepp och såriga bröstvårtor

att våran nya kamera ska komma till vår brevlåda, så vi kan börja fota våra små

att Noomi aldrig mer ska behöva ha ont i magen i flera timmar i sträck - och helst inte ha ont någonstans någonsin igen...

att vi (jag) får sova lugnt och stilla i flera timmar

att Neela inte ska tycka att hennes mamma är pest när hon inte har tid att leka för att hon "Måste va med Noomi"

att jag plötsligt ska bli oväntat rik - då skulle jag...
HANDLA!!


En toksnygg (och förmodligen asdyr) vinterjacka till mej själv

Nya kuomaskor till Neela

En stooor och fin och NY bil till mej och flickorna och den ska ha extra allt!!
och
en något mindre, men även den NY, bil till Mårten

En byggare som skulle få jobba häcken av sej med allt som behöver byggas här hemma

nya fina gardiner

en fönsterlampa till sovrummet

en sovsäck till Noomi att ha i vagnen

en ansenlig mängd byxor och tröjor till mej - och då skulle jag plötsligt kunna avskaffa allt skräp som nu huserar i min garderob och i min tvättstuga

en aldeles ny säng till mej och Mårten


Jag tror att jag skulle vara jättebra på att vara rik...




Kommentarer
Postat av: ulrika vestin

hej

har ni kollat om lillan ine tål mjölk???

då min systerdotter var nyfödd så skrek hon som en galning och var vaken många timmar med ont i magen mm...

när hon var ca en månad gammal så tyckte barnmorskan att syrran skulle testa att sluta med mjölk till sig själv... .

jäntan blev som ett annat barn... :D

2009-11-18 @ 10:32:48
Postat av: Kicki

Haha, jag tror också att du skulle vara jättebra på att vara rik. :) Det är väl snarare så att det är samma Kicki men men nya DYRA intressen. Shit vad det kostar att vara hundägare... ;) Eller är det kanske så att det blir vad man gör det till. :)

Postat av: Maria

Hahaha, du e rolig du! Ja ibland hade det varit härligt med lite extra pengar! Kram på er!

2009-11-18 @ 20:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback