Noomi

Det finns 9 Noomisar regitrerade i skellefteå kommun. Våran Noomi blir förmodligen den tionde...

Noomi betyder "min sköna", "min ljuvlighet" eller "fröjd, glädje och lycka".Noomi betyder "min sköna", "min ljuvlighet" eller "fröjd, glädje och lycka".

Då vet vi.


Kunde inte låta bli att kolla upp Neela och hon har namnsdag på min födelsedag!
Det visste jag inte.

Neela kommer från Nila som betyder "mörk blå" eller "havets färg" på sanskrit, och det finns fortfarande bara två i skellefteå.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hallå=) Visst önskar man att dom små liven slapp bekymmer med magen!! Natten är ju till för att sovas på;-)

Hoppas dropparna hjälper! Jag hoppas att Ester bara går igenom nån slags fas eller ngt sånt...hon har juh varit super nöjd i ca 5 veckor så varför ska allt börja krångla nu?!

Det jobbigaaste just nu i skrivande stund är att jga är på väg i säng och börjar gruva mig...gruvar mig för hur natten ska bli!

Vore kul att ses nån gång och byta lite erfarenheter;-)

Kram på dig!!

Postat av: matina

vart hittar du hur många som har namnen? vilken sida e du inne på då? även om våra barn kanske inte har så ovanliga namn så hade det varit kul att kolla. allt bra annars?? snart e det jul!!! hoppas vi kan få lite snö tills dess men det kan vi nog titta i månen efter. kram

2009-11-23 @ 08:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback