VAR ÄR KAMERAN??

Skulle vilja visa min nya bäbis- men det är skitsvårt när kameran är putsväck!


Sitter och datoriserar i väntan på att jag ska börja med någon av dagens att göra punkter

ordna lite med flickornas kläder Noomis garderob består nu av två papplådor med alla kläder totalt huller om buller och totalt avsaknad av ordning. Neela måste få en ny garderob så att Noomi får ha sina kläder i skötbordsbyrån där nu Neelas kläder huserar.

Träffa distriktan Kajsa kommer hit kl nio, det är snart...

Diskberget! Måste fixa! Hade lite middagsfrämmande igår och spåren efter det är Mycket tydliga i köket...

Sova - måste hinna sova en stund innan 12 då Neela och Mårten kommer hem

Shoppa - ett mycket trevligt bekymmer har uppkommit. Trots att jag gjorde en (enligt mej) omfattande klädbeställning till Neela i början på hösten, så har hon verkligen INGA byxor. Måste fixa mjukisbyxor till Neelisen. Ska kanske pröva lyckan på tradera...

Ullinlägg Måste fixa. Har en uppsättning som jag vet var dom är och en uppsättning som är puts väck, men eftersom mjölkproduktionen och Noomis aptit inte riktigt ställt in sig efter varandra ännu så är jag alltsomoftast neddränkt av mjölkläckage.

Hitta kameran och ladda in kort

Betala räkningar SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback