Dagens betraktelser och lärdomar

Jag har just ätit en möglig apelsin.
Gör inte det.
Man får jätteont i magen och rapar äckligt.
Har en bestämd känsla av att detta inte hänt om jag haft mitt luksinne intakt...



Har shoppat lite idag. Tutte, blöjor, babysemp i tetra och en liiiten nappflaska till lillskrot. Känns bra. Nu är jag klar med inköp förutom våtservetter av nån snäll sort, det glömde jag. Skulle nu kunna skriva "så nu kan bäbisen komma" men det ska jag inte - det är verkligen för tidigt för det!



Har bekymmer med alltifrån smärtsamma till mycket smärtsamma förvärkar. Känner mej lite orolig att det hela ska sätta igång inom kort. Har tid hos BM nnu på måndag. Tror jag måste be henne kolla så det inte börjar finnas nåt kryphål som bäbisen får för sig att testa...



Varit på besök i urskogen (läs Fällfors) i eftermiddag och fått lägesrapport från älgskogen. Det går INTE bra för älglaget - alltså dom som jag hejjar på. Många döda (kom inte ihåg hur många, men kanske 5) och nu tänker jägarlaget morda på älgbarnen...

Herregud- jag kan för mitt liv inte förstå mej på denna vansinniga hobby!
Är det ingen som har berättat för älgjägarna att det finns kött i kyl och frysdisken på ICA?



Kommentarer
Postat av: matina

va skönt att du e färdig shoppad!!! jag o gubben var på stan idag o handlade e första kläderna, jag e mycket glad att jag fick me honom!!!! men sen va vi ju i stan oxå för vi har varit på vårt andra ul. en liten fot var det enda vi kunde urskilja ordentligt. fick en ny tid till i v 36 iaf så de ska bli skoj. kram

2009-09-11 @ 14:13:10
Postat av: Anette

Haha, det där sistnämnda om älgarna, du e ju för kul.



Hoppas lill*n har planer att stanna kvar i magen och att du slipper värkarna...



Kram

2009-09-11 @ 14:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback