sökes: Järn

Nån som har lite järn över?
Jag behöver lite extra... eller tokmycket rättare sagt.
Är i princip utan- vilket inte är så bra...

Imorgon får jag förhoppningsvis veta om jag får komma upp på sjukhuset och "tanka" lite. Man kan visst få nån sorts järnsprutor som förvisso är snordyra, men som förmodligen gör susen för mej och lillskrot.

Jo, och när jag ändå söker saker så kan jag ju alltid kolla om någon har lite blodtryck över, för nåt sånt har jag knappt heller.
Vill svimma fast jag sitter, mår illa ganska ofta och... ja.
Nåt sorts tryck hade ju varit bra...

Imorgon skulle jag även få höra av arbetsterap ...(??) terapueut... (hur stavas det????) och få veta om jag kan låna mej en rullstol så jag kan följa med ut å gå på kvällarna. Är rätt trött på att alltid sitta inne, och dessutom tror jag att man blir ännu tröttare av att aldrig komma sig ut.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Arbetsterepeut tror jag att det ska vara. Visst är det bra att jag kan stava dom ord du inte kan och att du kan stava till dom ord som jag inte kan! Det kallas att komplettera varann! :) Kram

Postat av: Jenny

Men kära vännen, nu är det fasen dags snart!! Träffade Therese här på skolan idag och fick som lust att vi skulle ses allihop, snart snart ;-)

2009-09-17 @ 14:38:00
URL: http://trulle83.blogg.se/
Postat av: Therese

Men kära du, åh varför ska det va så här för dig, jag lider verkligen med dig....

Nu kan det bara bli BÄTTRE va?!!!?

Stor kram på dig. Puss

2009-09-17 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback