denna dagen - ett liv.

Så kan vi lägga ännu en dag till handlingarna.

En dag som jag och flickorna spenderat i Ursviken - efter en tuff morgon med oupphörlig Noomigråt, Neelis febergnäll och en mamma som varken sovit eller ätit... 
En riktigt lyckad morgon med andra ord...
Dagen överlevdes trots allt med god hjälp av mina föräldrar och vi fick tillslut en riktigt mysig kväll med the, mackor och två sovande flickor.

Men det är trist att vara förkyld.
Neela kan knappt andas, har feber och ger därmed sina föräldrar automatiskt en god anledning till att sova helt värdelöst.
Noomi är toksnorig, lätstött (som vanligt) och har även hon lite feber.
Mårten har varit förkyld länge och är förmodligen att beskylla för famlijens krasslighet.
Själv känner jag en krypande känsla av halsont, har mått småilla hela dan och är i vanlig ordning dödstrött av blotta tanken på att leva...
Vilken fantastiskt spännande familj vi är!!
Nån som vill byta??

Imorgon kommer iallafall min lillebror och hjälper mej med barnen - tick och tack - här utnyttjar vi familjen till max och bristningsgräns helt utan hänsyn till nån annan än mej själv...
Kommer att få betala tillbaka i kanske tjugofemårs tid efter detta, men det är nog lätt värt det...

Kommentarer
Postat av: matina

önskar att vi bott lite närmare varandra

2010-01-26 @ 13:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback